...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Kurs rysowania kreskówek

36,65 zł
EAN: 9788377734094
ISBN/ISSN: 978-83-7773-409-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (17 szt.)
Waga:0.44 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Czy chcesz nauczyć się, jak szkicować postacie różnych wielkości i kształtów, wyglądające jak te, które możesz zobaczyć na ekranie telewizora, w komiksach, a nawet w kinie? Doświadczony rysownik Christopher Hart pomoże ci opanować tę sztukę.Kurs rysowania kreskówek to zbiór wskazówek, rad oraz lekcji krok po kroku, dzięki którym nawet początkująca osoba w krótkim czasie nauczy się rysowania szalonych postaci. Hart zdradza sekrety branży takie jak powszechnie stosowane kształty głowy czy uniwersalne typy sylwetek - oddając w ten sposób w ręce rysowników narzędzia niezbędne do tworzenia popularnych i zabawnych postaci ze współczesnych kreskówek.W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć szalony kreskówkowy świat od rysowania śmiesznych min i wyrazistych twarzy, po kreowanie uroczych scenek z udziałem komiksowych postaci.Christopher Hart to autor bestsellerów poświęconych rysowaniu i kreskówkom. Jego książki stały się biblią adeptów rysunku na całym świecie. Sprzedały sie w ponad 3,1 miliona egzemplarzy (tylko w języku angielskim). Książki przetłumaczono na dwadzieścia języków.
Wydawnictwo RM
Rok wydania 2015
Liczba stron 160

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.