...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPozostałeEdukacjaKultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów

Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów

36,38 zł
Producent: Henry Jenkins
EAN: 9788360501702
ISBN/ISSN: 978-83-60501-70-2
Produkt niedostępny
Waga:0.49 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Podręcznik akademicki autorstwa jednego z najwybitniejszych światowych medioznawców, profesora Massachusetts Institute of Technology, poświęcony społecznym, kulturowym, technologicznym i ekonomicznym przemianom we współczesnych mediach. Podręcznik omawia relacje pomiędzy mediami, odbiorcami i zleceniodawcami mediów. Opisuje globalne zmiany kulturowe, towarzyszące funkcjonowaniu programów telewizyjnych, radiowych, niejednokrotnie w symbiozie bądź w rywalizacji z internetem, przedstawia także możliwości, a zarazem skutki współuczestnicwa internautów w tworzeniu mediów. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, medioznawstwa, kulturoznawstwa, antropologii kultury.
Wydawnictwo WYDAWNICTWA AKADEMICKIE I PROFESJONALNE

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.