...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPozostałeEdukacjaKultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów
Podręcznik akademicki autorstwa jednego z najwybitniejszych światowych medioznawców, profesora Massachusetts Institute of Technology, poświęcony społecznym, kulturowym, technologicznym i ekonomicznym przemianom we współczesnych mediach.
Podręcznik omawia relacje pomiędzy mediami, odbiorcami i zleceniodawcami mediów. Opisuje globalne zmiany kulturowe, towarzyszące funkcjonowaniu programów telewizyjnych, radiowych, niejednokrotnie w symbiozie bądź w rywalizacji z internetem, przedstawia także możliwości, a zarazem skutki współuczestnicwa internautów w tworzeniu mediów.
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, medioznawstwa, kulturoznawstwa, antropologii kultury.
Wydawnictwo
WYDAWNICTWA AKADEMICKIE I PROFESJONALNE
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.