...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Księga imion Classic

30,45 zł
Producent: IWONA HUCHLA
EAN: 9788372778154
ISBN/ISSN: 978-83-7277-815-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.27 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Imię nadane człowiekowi tuż po jego narodzinach jest jednym z elementów służących do stworzenia tak zwanego indywidualnego portretu numerologicznego. Czy to jest prawda? Wielu znawców tematu twierdzi, że tak. A jeśli tak jest w istocie, warto zastanowić się bardzo dokładnie jakie imię nadać swojemu dziecku. Bo raz nadane będzie rzutowało na jego przyszły los. Jeśli natomiast chcesz się dowiedzieć, co niesie z sobą energia Twojego imienia, zapraszam do ciekawej lektury książki Księga imion. Zawarte są w niej dokładne informacje na temat znaczenia poszczególnych imion, ich pochodzenia, brzmienia w różnych językach, przypisywanych ich posiadaczom cech, zainteresowań, szczęśliwych dni, kolorów. Ale to nie wszystko! Autorka, Iwona Huchla, dane te uzupełniła szczegółowym wykazem dat imienin, nazwisk znanych i cenionych imienników oraz odpowiednio dobranymi mottami. Można zatem dowiedzieć czegoś o tym, co ludzi od zawsze intryguje, czyli o magii, symbolice, historii czy wpływie na osobowość. Dla wielu ludzi odkrywanie tajemnic własnego imienia to fascynująca podróż w głąb siebie.
Wydawnictwo ASTRUM
Rok wydania 2015
Liczba stron 208

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.