...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Kryzysowe public relations

43,00 zł
EAN: 9788376410258
ISBN/ISSN: 978-83-7641-025-8
Produkt niedostępny
Waga:0.32 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2009
oprawa miękka
Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Podane zostały przykłady sprawnego zarządzania kryzysem, działań antykryzysowych i klasycznych błędów, wynikających z braku przygotowania lub niedostatecznego doświadczenia. Część z nich nie jest znana szerokiej opinii publicznej, inne były głośno komentowane, choć nigdy nie opisano ich wszystkich aspektów. Każdy kryzys został przedstawiony według schematu: sytuacja wyjściowa - krotki opis i pozycja rynkowa firmy - przyczyny i symptomy kryzysu - rozwój wypadków - obraz sytuacji w mediach - skutki kryzysu - komentarz osoby zaangażowanej w prace sztabu kryzysowego - podsumowanie wskazujące na najważniejsze błędy popełnione w trakcie kryzysu lub decyzje, które zadecydowały o jego przezwyciężeniu. Wszechstronne ujście tematu - od chronologii wydarzeń, poprzez ich wydźwięk medialny i strategię działania, aż po efekty - jest nowością w literaturze przedmiotu.
Wydawnictwo DIFIN
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.