...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaSocjologiaKonflikty społeczne w polskich parkach narodowych

Konflikty społeczne w polskich parkach narodowych

30,87 zł
EAN: 9788373088078
ISBN/ISSN: 978-83-7308-807-8
Produkt niedostępny
Waga:0.42 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2007
format B5
stron 270
oprawa miękka


Przeglądając literaturę przedmiotu, można odnieść wrażenie, że coraz większe zainteresowanie budzi tzw. podejście partycypacyjne do zarządzania zasobami środowiska. Ma ono niewątpliwie plusy i minusy. Im większe jest uczestnictwo ludności miejscowej w projektach dotyczących ochrony środowiska, tym większa dla tych projektów akceptacja i stopień identyfikacji z ich celami. Istnieje jednak zagrożenie, że krótkowzroczność i partykularne interesy zdominują cele długofalowe i dobro ogółu. Czy zatem dziedzictwo przyrodnicze i krajobraz zostałyby uszanowane i zachowane, gdyby oddano je w zarząd społecznościom lokalnym? W nakreślony powyżej zakres problematyki wpisuje się temat niniejszej pracy. Z jednej strony jej głównym celem jest naukowa analiza uwarunkowań i źródeł konfliktów społecznych różnych podmiotów z parkami narodowymi w Polsce, z drugiej strony zawiera ona wnioski aplikacyjne, czyli wskazania konkretnych sposobów zapobiegania potencjalnym sporom, oraz łagodzenia i rozwiązywania już istniejących.
Wydawnictwo IMPULS
Rok wydania 2007
Liczba stron 270

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.