...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Komunikacyjne metody terapii osób z afazją

26,25 zł
EAN: 9990000103355
ISBN/ISSN: VAT 23
Produkt niedostępny
Waga:0.15 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

W każdej sytuacji zaburzeń w komunikacji społecznej dochodzi do frustracji. Budowanie i odbudowywanie języka w umyśle Drugiego Człowieka zawsze opiera się na tych samych mechanizmach – uczenia się w dialogu, poprzez naśladowanie, współdziałanie i instrukcję. Aby skutecznie uczyć się języka trzeba używać go do komunikacji. Wychodząc od używanych przez grupę społeczną wypowiedzi budowany jest dostępny pacjentowi system językowy. Ilustracje znajdujące się w zestawie obrazują rozmowę. Pozwalają wypełniać listy dialogowe w sytuacjach: 1. Przywitania 2. Pożegnania 3. Prośby o podanie lub zakup napojów i pokarmów Pacjenci z częściowo zachowaną umiejętnością czytania lub globalnego rozpoznawania wyrazów mogą wspierać swoją pamięć i uwagę poprzez napisy. Użyta czcionka (majuskuła bezszeryfowa) ułatwia proces odkodowania znaczeń. W sytuacji braku mowy terapeuta formułuje kwestie swoje i pacjenta, pełniąc podwójną rolę nadawcy i odbiorcy wypowiedzi. Osoba z afazją może budować swoje zdania korzystając z użytej przez terapeutę formuły: Proszę o … i obrazka przedstawiającego różne elementy rzeczywistości.
Wydawnictwo OMEGA STAGE SYSTEM
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.