...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaHobby i rozrywkaPozostałeKodeks Bracholi dla rodziców. Jak mieć dziecko i nie zwariować

Kodeks Bracholi dla rodziców. Jak mieć dziecko i nie zwariować

36,65 zł
EAN: 9788379240852
ISBN/ISSN: 978-83-7924-085-2
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (17 szt.)
Waga:0.31 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

A więc zostaniesz rodzicem. Być może zadajesz sobie teraz dramatyczne pytania: Czy będę dobrym ojcem lub dobrą matką? Czy podołam wydatkom? Czy mogę jeszcze uprawiać seks? Cóż, odpowiedzią na wszystkie te wątpliwości jest twarde, solidne nie. Ale to, że Twoja egzystencja stała się nagle taka a nie inna, nie oznacza, że Twój dzieciak musi wyrosnąć na taką samą miernotę, jaką Ty już wkrótce się staniesz. Dlatego właśnie napisałem tę książkę – aby nauczyć Cię, jak być megamamą lub turbotatą. Kodeks Bracholi dla Rodziców pomoże Ci: Wybrać imię, z którego nie będzie się śmiała cała szkoła. Przepytać i zatrudnić piekielnie gorącą nianię. Nauczyć dziecko takich klasyków jak Cycki w autobusie i Płyń, płyń, Brachu, płyń. Dzięki kolorowym ilustracjom, interaktywnym stronom, a nawet wskazówkom, jak zmienić zwykły wózek w brachowóz, Kodeks Bracholi dla Rodziców wyposaża Cię we wszystkie narzędzia niezbędne do wychowania dziecka tak, aby było prawie tak samo fajne jak ja. Prawie.
Wydawnictwo SINE QUA NON
Rok wydania 2014
Liczba stron 178

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.