...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Kodeks 632.

36,61 zł
EAN: 9788373599260
ISBN/ISSN: 978-83-7359-926-0
Produkt niedostępny
Waga:0.55 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2010r. Oprawa broszurowa. Strony 512. Format 14,0x20,5cm. Trzymający w napięciu thriller historyczny, który ujawnia tajemnicę tożsamości jednego z największych odkrywców w dziejach - Krzysztofa Kolumba. Pół miliona dolarów - tyle oferuje tajemnicza American History Foundation z Nowego Jorku za rekonstrukcję badań profesora Martinha Toscano z Uniwersytetu Klasycznego w Lizbonie, który zmarł niespodziewanie w pokoju hotelowym. Dla Tomása Noronhy, portugalskiego historyka i zarazem doświadczonego krypto analityka na życiowym zakręcie, to kwota nie do pogardzenia. Wkrótce po przyjęciu zlecenia ze zdziwieniem odkrywa, że Toscano wcale nie zajmował się badaniami na temat odkrycia Brazylii (jak utrzymuje fundacja), ale próbował poznać prawdziwą tożsamość Krzysztofa Kolumba. Krocząc śladami Toscana - od Lizbony i Nowego Jorku do Rio de Janeiro i Jerozolimy - Tomás rozwiązuje kolejne zagadki oraz odszyfrowuje zakodowane informacje pozostawione przez profesora. Życie osobiste historyka komplikuje się, gdy wikła się w niebezpieczny romans ze zmysłową studentką Leną. Okaże się, że piękna Szwedka nie jest osobą, za którą się podaje...
Wydawnictwo ALBATROS
Rok wydania 2010
Liczba stron 512

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.