...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Kobieta w zarządzaniu

32,82 zł
EAN: 8387197947
ISBN/ISSN: 83-87197-94-7
Produkt niedostępny
Waga:0.34 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Kobieta w zarządzaniu Firmy potrzebują utalentowanych kobiet na eksponowanych stanowiskach, nie tylko z uwagi na sprawiedliwość społeczną, ale również dlatego, że wnoszą one inne spojrzenie na pewne postawy i umiejętności, takie jak: poczucie współpracy, współuczestnictwa, zaangażowania, zdolność słuchania i przekazywania informacji, umiejętność porozumiewania się, które instynktownie łączą z pracą zawodową. W sprawozdaniu Management in the Millenium (Zarządzanie w XXI wieku) opracowanym przez dziesięć największych firm brytyjskich stwierdzono, iż umiejętności reprezentowane przez kobiety predysponują je na czołowe menedżerskie stanowiska w nadchodzącej epoce przyszłego wieku. Książka Kobieta w zarządzaniu analizuje możliwości zwiększenia szans zawodowego rozwoju kobiet. Bada ich status na stanowiskach kierowniczych w świecie, przygląda się ich roli w organizacjach, śledzi walkę o zachowanie równowagi między życiem rodzinnym a pracą, a także zgłębia problematykę różnic między płciami. Niniejsza edycja proponuje kilka sposobów likwidacji tradycyjnego szklanego sufitu, czyli niewidocznej, lecz skutecznej przeszkody uniemożliwiającej awans kobiet na bardziej eksponowane stanowiska
Wydawnictwo ASTRUM
Rok wydania 1999
Liczba stron 176

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.