...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaMultimediaGry PCKlik. Wielki Pościg. Przygodowa gra edukacyjna.

Klik. Wielki Pościg. Przygodowa gra edukacyjna.

63,42 zł
EAN: 9788302116346
ISBN/ISSN: 9788302116346
Produkt niedostępny
Waga:0.15 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Przygodowa gra o charakterze edukacyjnym przeznaczona jest dla dzieci w wieku 7-11 lat. Zawiera zagadnienia z podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej, których trudność zmienia się wraz z kolejnymi etapami gry. Druga część przygód odbywa się rok po pierwszej, podczas kolejnych wakacji. Patrycy z Klekotem zabierają Klika w szaloną podróż dookoła świata skonstruowanym przez profesora pojazdem. Klik wyrusza w kolejną pełną przygód wyprawę tropiąc AntyPata. Szukając sekretnych wskazówek odwiedza dziesięć różnych Krain – państw, w których czekają na niego przeróżne zadania. Przygodowa gra o charakterze edukacyjnym przeznaczona jest dla dzieci w wieku 7-11 lat. Zawiera zagadnienia z podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej, których trudność zmienia się wraz z kolejnymi etapami gry. Dzięki zabawie z Klikiem dzieci rozwiną m.in.: - umiejętności matematyczne; - umiejętność czytania i pisania; - podstawowe umiejętności z zakresu języka angielskiego; - umiejętność uczenia się i zapamiętywania; - wiedzę przyrodniczo-geograficzną.
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.