...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Klęska ważki.

41,90 zł
EAN: 9788375104196
ISBN/ISSN: 978-83-7510-419-6
Produkt niedostępny
Waga:0.64 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2010r.
Oprawa broszurowa.
Strony 678.
Format 13,5x20,5 cm.

Drugi tom cyklu CIENIE POJĘTNYCH. Bitwa o "Dumę" zakończyła się porażką Imperium, ale Stenwold Maker ze swymi sprzymierzeńcami powstrzymał osy jedynie na chwilę. Nie udało mu się zapobiec wojnie, która w ciągu kilku tygodni ogarnęła całe Niziny. Pierwszą przeszkodą na drodze żołnierzy imperialnych będzie Tark. Druga część Imperium Czerni i Złota obfituje w zagadki i zaskakujące rozstrzygnięcia. Kto pragnie pożogi owadziego świata? Czego boi się nieustraszony i niepodzielny władca os? Kim jest tajemnicza tytułowa ważka, śledząca majora Thalryka niczym anioł śmierci? I jak zakończy się kolejna konfrontacja Thalryka ze Stenwoldem? Adrian Tchaikovsky wciąga nas w swój świat wyobraźni, kusząc tajemnymi przedmiotami o niezwykłej mocy, historią miłosną Stenwolda i młodziutkiej Adrianny czy wreszcie opowieściami o ostatecznym pojedynku Tynisy w Felyalu i kolaboracji zniewolonego Totho ze śmiertelnymi wrogami Nizin. Tę książkę trudno odłożyć choć na chwilę, gdyż na naszych oczach myśliwy zmienia się w zwierzynę, a sprzymierzeniec okazuje śmiertelnym wrogiem.
Wydawnictwo REBIS
Rok wydania 2010
Liczba stron 678

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.