...jest pusty
Wydanie 2010r.
Oprawa broszurowa.
Strony 232.
Format 14,5x20,5 cm.
Codziennie w mediach pojawia się wiele związanych z nauką informacji, które często są ze sobą sprzeczne. Przeciętny człowiek nie jest w stanie poradzić sobie z tym natłokiem doniesień, ponieważ nie został przygotowany do ich odbioru. Ze szkoły wyniósł wrażenie, że nauka to dziedzina uporządkowana i skończona, a wykonywanie eksperymentów przypomina gotowanie według przepisu - należy po prostu krok po kroku realizować kolejne etapy i osiągnie się pożądany wynik. Tymczasem wciąż dokonuje się odkryć naukowych, które podważają to, co dotąd w danej kwestii sądzono. Autorka w dziesięciu rozdziałach przedstawia narzędzia, które pomogą radzić sobie z tym chaosem informacyjnym i odnajdywać w nim sens. Ilustrując wywód wieloma przykładami z różnych dziedzin nauki, wskazuje, na co należy zwracać uwagę przy podejmowaniu codziennych decyzji związanych z nauką.
Oprawa broszurowa.
Strony 232.
Format 14,5x20,5 cm.
Codziennie w mediach pojawia się wiele związanych z nauką informacji, które często są ze sobą sprzeczne. Przeciętny człowiek nie jest w stanie poradzić sobie z tym natłokiem doniesień, ponieważ nie został przygotowany do ich odbioru. Ze szkoły wyniósł wrażenie, że nauka to dziedzina uporządkowana i skończona, a wykonywanie eksperymentów przypomina gotowanie według przepisu - należy po prostu krok po kroku realizować kolejne etapy i osiągnie się pożądany wynik. Tymczasem wciąż dokonuje się odkryć naukowych, które podważają to, co dotąd w danej kwestii sądzono. Autorka w dziesięciu rozdziałach przedstawia narzędzia, które pomogą radzić sobie z tym chaosem informacyjnym i odnajdywać w nim sens. Ilustrując wywód wieloma przykładami z różnych dziedzin nauki, wskazuje, na co należy zwracać uwagę przy podejmowaniu codziennych decyzji związanych z nauką.
Wydawnictwo
SONIA DRAGA
Rok wydania
2010
Liczba stron
232
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.