...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliInneKiddy CAT. Test do badania postaw związanych z komunikowaniem się jąkających się dzieci w wieku prz

Kiddy CAT. Test do badania postaw związanych z komunikowaniem się jąkających się dzieci w wieku prz

15,44 zł
EAN: 9788377440759
ISBN/ISSN: 978-83-7744-075-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (18 szt.)
Waga:0.10 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

KiddyCAT (Communication Attitude Test for Preschoolers Who Stutter) – test do bada­nia postaw związanych z komunikowaniem się jąkających się dzieci w wieku przedsz­kolnym – to narzędzie diagnostyczne, które pozwala ocenić reakcje dzieci na ich własny sposób wypowiadania się. Test umożliwia różnicowanie postaw związanych z mówie­niem: od występujących u dzieci płynnie mówiących do tych, które są bardziej typowe dla przedszkolaków manifestujących objawy jąkania.
KiddyCAT został opracowany przez Martine Vanryckeghem i Gene’a J. Bruttena, a następnie opub­likowany w Stanach Zjednoczonych w 2007 roku. Od tego czasu skuteczność testu została wielok­rotnie potwierdzona w badaniach międzynarodowych prowadzonych w 14 krajach. Narzędzie zostało poddane badaniom psychometrycznym i normalizacyjnym przez dr Katarzynę Węsierską wraz z zespołem na próbie 128 polskojęzycznych dzieci w wieku przedszkolnym.
Wydawnictwo HARMONIA
Rok wydania 2015
Liczba stron 48

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.