...jest pusty
Jesteśmy tym, co otrzymaliśmy od innych, których spotkaliśmy w życiu.
Teza II
Klucz do dobrobytu i szczęścia społeczeństwa leży w pozytywnych relacjach społecznych, w dobrej przestrzeni międzyludzkiej i gęstej przestrzeni moralnej.
Teza VIII
Nowa książka światowej sławy polskiego socjologa.
Autor udowadnia, że zarówno wzrost gospodarczy, jak i skuteczność polityki zależą w dużej mierze od stanu relacji międzyludzkich, zwłaszcza moralnych, takich jak: zaufanie, lojalność, wzajemność, solidarność, szacunek i sprawiedliwość. Tak rozumiany kapitał moralny to ciągle najsłabsze ogniwo naszego rozwoju. Odbudowa kapitału moralnego przez rozumne organizowanie i doskonalenie przestrzeni międzyludzkiej to pilne zadanie na najbliższą przyszłość.
Kapitał społeczny to lektura obowiązkowa dla polityków, publicystów i odpowiedzialnych obywateli, którzy nie chcą być tylko pasażerami na gapę, ale aktywnymi twórcami naszej państwowej wspólnoty.
Teza II
Klucz do dobrobytu i szczęścia społeczeństwa leży w pozytywnych relacjach społecznych, w dobrej przestrzeni międzyludzkiej i gęstej przestrzeni moralnej.
Teza VIII
Nowa książka światowej sławy polskiego socjologa.
Autor udowadnia, że zarówno wzrost gospodarczy, jak i skuteczność polityki zależą w dużej mierze od stanu relacji międzyludzkich, zwłaszcza moralnych, takich jak: zaufanie, lojalność, wzajemność, solidarność, szacunek i sprawiedliwość. Tak rozumiany kapitał moralny to ciągle najsłabsze ogniwo naszego rozwoju. Odbudowa kapitału moralnego przez rozumne organizowanie i doskonalenie przestrzeni międzyludzkiej to pilne zadanie na najbliższą przyszłość.
Kapitał społeczny to lektura obowiązkowa dla polityków, publicystów i odpowiedzialnych obywateli, którzy nie chcą być tylko pasażerami na gapę, ale aktywnymi twórcami naszej państwowej wspólnoty.
Wydawnictwo
ZNAK
Rok wydania
2016
Liczba stron
384
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.