...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPowieśćJózefina. Trylogia o żonie Napoleona. Część 1.

Józefina. Trylogia o żonie Napoleona. Część 1.

10,49 zł
Producent: Sandra Gulland
EAN: 9788362478224
ISBN/ISSN: 978-83-62478-22-4
Produkt niedostępny
Waga:0.48 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011 Oprawa broszurowa Strony 490 Format 13x20,5 cm Pierwsza z trzech powieści opartych na historii niezwykłego życia niezwykłej kobiety - Józefiny Bonaparte. Napisana z wielką dbałością o szczegół historyczny i klimat epoki, ale przede wszystkim prawdę i właściwą temperaturę uczuć książka, mająca formę intymnego dziennika, oddaje głos ledwie czternastoletniej młodej kobiecie. Opisuje dojrzewanie i rozkwit naiwnej i pełnej temperamentu dziewczyny, która w przyszłości zostanie żoną Napoleona oraz jedną z najbardziej wyrafinowanych i wpływowych kobiet w historii. Wyczekiwane i utracone miłości, małe i wielkie tragedie osobiste, horror rewolucji, nadzieje związane z nowymi czasami i kolejnym ślubem - ale też żywy język i barwne postaci - to wszystko znajdzie czytelnik w powieści będącej udanym połączeniem powieści historycznej z romansem obyczajowym, bogatym w detale charakteryzujące życie we Francji u schyłku XVII w., ówczesną kuchnię, modę i oczywiście politykę.
Wydawnictwo BUKOWY LAS
Rok wydania 2011
Liczba stron 490

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.