...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaKomiksyJonka, Jonek i Kleks Tom 2 Pióro contra flamaster

Jonka, Jonek i Kleks Tom 2 Pióro contra flamaster

26,24 zł
Producent: SZARLOTA PAWEL
EAN: 9788323747727
ISBN/ISSN: 978-83-237-4772-7
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.19 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

W drugim tomie Kleks zaangażuje się w konflikt pomiędzy producentem długopisów i flamastrów, bezwzględnym prezesem Jolskym z firmy Uniflamaster, a poczciwym panem Mastersem, szefem Interinkaustu produkującego znakomite pióra i atramenty. Akcja opowieści rozpoczyna się w dalekim mieście Metropolis, kiedy na zebraniu w podupadającej firmie Interinkaust, ktoś rzuca pomysł, by mieszkający w Polsce Kleks – wielki smakosz atramentu – stał się twarzą kampanii reklamowej spółki. Zaproszenie do Metropolis dostają też Jonka i Jonek. Przygody Jonki, Jonka i Kleksa to legenda polskiego komiksu dziecięcego. Wesołe, pełne fantazji i groteski historyjki ukazywały się od lat 70. do 90. XX wieku na łamach popularnego pisma „Świat Młodych”, a także w wydaniach albumowych. Jonka i Jonek – dwoje nastolatków wychowywanych wśród peerelowskich bloków – dzięki Kleksowi odrywają się od codziennej rutyny i wkraczają do krainy fantazji i marzeń. Przypominamy czytelnikom sympatycznych bohaterów i ich świat, którego granice wyznacza tylko wyobraźnia.
Wydawnictwo EGMONT
Rok wydania 2012
Liczba stron 64

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.