...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikoweEgzaminyMaturaJęzyki obceJęzyka angielski Matura Masters Upper-Intermediate podręcznik LO
Pierwszy kurs dla młodzieży z pokolenia milenijnego! Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych coraz częściej dorastają online. Internet stanowi dla nich przestrzeń, w której swobodnie funkcjonują: nawiązują przyjaźnie, poszukują informacji i wyrażają swoją osobowość. Matura Masters to innowacyjny kurs języka angielskiego, który bierze pod uwagę zmianę w stylu życia i sposobie postrzegania świata przez młodzież z tzw. „Net Generation”, ich oczekiwania, ambicje oraz zainteresowania.
Inspirowane źródłami internetowymi, niestandardowe teksty poruszają autentyczne, ważne dla nastolatków kwestie i prowokują do spontanicznej komunikacji zapewniającej uczniom bazę do zdobywania umiejętności językowych niezbędnych, aby w pełni uczestniczyć w globalnej społeczności młodych dorosłych. Pomysłowy i konsekwentny program rozwijania umiejętności egzaminacyjnych, już od pierwszej klasy, daje gwarancję rzetelnego przygotowania uczniów do matury.
Warto wiedzieć:
Autentyczne, oparte na źródłach internetowych teksty zachęcają uczniów do komunikacji.
Praktyczne wskazówki oraz ćwiczenia krok po kroku uczące wykonywania poszczególnych zadań maturalnych w sekcjach Exam info systematycznie przygotowują uczniów do matury.
Działy Skills Builder zawierają ćwiczenia dynamicznie rozwijające sprawności językowe oraz przykładowe zadania maturalne.
Przejrzysta prezentacja materiału gramatycznego w Grammar Summary oraz angażujące uczniów sekcje Language Focus zachęcają nastolatki do pracy nad poprawnością językową.
Na stronach Revision oraz Language Review uczniowie w uporządkowany sposób utrwalają zdobytą wiedzę językową.
Informacje o kulturze krajów anglojęzycznych, zebrane w dziale Culture pages na końcu książki, stanowią ciekawy materiał wzbogacający lekcje o elementy kulturowe.
Wydawnictwo
MACMILLAN
Rok wydania
2011
Liczba stron
160
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.