...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaJęzyki obcePozostałeJęzyk perski dla początkujących cz. 1

Język perski dla początkujących cz. 1

66,15 zł
EAN: 9788361203797
ISBN/ISSN: 978-83-61203-79-7
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.44 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Z podręcznikiem do nauki języka perskiego (farsi) rozpoczynało swą przygodę z Iranem już kilkanaście roczników studentów. Autor, wieloletni wykładowca perskiego w Instytucie Orientalistycznym UW, jest z wykształcenia reżyserem teatralnym i filmowym, nie językoznawcą. Paradoksalnie, dzięki temu podręcznik zyskał na atrakcyjności. Lekcje, opracowane w formie dialogów, przypominają scenariusz. Jego bohaterami są polska studentka Maria ze swoim przyjacielem Oreszem. Perypetie bohaterów, potoczny język i żartobliwy ton dialogów szybko wciągają studenta nie tylko w tajniki mowy Irańczyków, lecz także jej ducha. Każda z lekcji porusza odrębny temat i przedstawia jedno zagadnienie gramatyczne. O skuteczności podręcznika może świadczyć to, że już po roku nauki studenci potrafią płynnie mówić po persku. Podręcznik, po raz pierwszy wydany z płytami CD, zawierającymi wszystkie dialogi, z powodzeniem może posłużyć do nauki języka nie tylko studentom iranistyki, ale każdemu amatorowi-samoukowi, zafascynowanemu kulturą Wschodu.
Wydawnictwo WYDAWNICTWO AKADEMICKIE DIALOG
Rok wydania 2011
Liczba stron 248

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.