...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiLiceumLiceum klasa 3Język niemieckiJęzyk niemiecki Motive Deutsch Neu 4 podręcznik LO / Zakres podstawowy i rozszerzony
Cykl Motive – Deutsch Neu składa się z czterech części; jest przeznaczony dla uczniów kontynuujących naukę języka niemieckiego po gimnazjum zarówno w zakresie podstawowym, jak i w rozszerzonym. Uczniowie kontynuujący naukę w zakresie podstawowym pracują z częściami: 1., 2. i 3. Uczniowie kontynuujący naukę w zakresie rozszerzonym pracują z częściami: 2., 3. i 4.
Podręcznik Motive – Deutsch Neu 4 obejmuje następujące zakresy tematyczne ujęte w 15 rozdziałach o strukturze repetytorium: człowiek, dom, szkoła, praca, życie rodzinne i towarzyskie, żywienie, zakupy i usługi, podróżowanie i turystyka, kultura, sport, zdrowie, nauka i technika, świat przyrody, państwo i społeczeństwo oraz elementy wiedzy o krajach niemieckojęzycznych. Każdy rozdział zawiera ciekawe i różnorodne teksty, materiał do samooceny (Ziel ereicht?), listę słownictwa do aktywnego opanowania i sprawdzian. Każdemu rozdziałowi podręcznika jest dedykowany odpowiadający mu materiał w zeszycie ćwiczeń z pomysłowymi zadaniami utrwalającymi umiejętności językowe. Wszystkie zadania maturalne oznaczone piktogramem T (Trening sprawności językowych) zostały zaktualizowane zgodnie z wymaganiami opublikowanymi przez Centralną Komisję Egzaminacyjną w Informatorze o egzaminie maturalnym z języka niemieckiego od roku 2014/2015.
Podręcznik jest wpisany do wykazu podręczników MEN dopuszczonych do użytku szkolnego, przeznaczonych do kształcenia ogólnego, dostosowanych do wieloletniego użytku zgodnie z nowelizowaną w 2014 r. ustawą o systemie oświaty.
Podręcznik ma wersję elektroniczną.
Komplet dla ucznia na jeden rok nauki obejmuje:
– podręcznik,
– CD audio (w pakiecie z podręcznikiem).
Wydawnictwo
WSIP
Rok wydania
2015
Liczba stron
176
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.