...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiGimnazjumGimnazjum klasa 1Język niemieckiJęzyk niemiecki Aha! 1 Neu podręcznik GIMN / Zakres podstawowy / podręcznik dotacyjny / CYKL WIELOLE

Język niemiecki Aha! 1 Neu podręcznik GIMN / Zakres podstawowy / podręcznik dotacyjny / CYKL WIELOLE

34,97 zł
EAN: 9788302150814
ISBN/ISSN: 978-83-02-15081-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (28 szt.)
Waga:0.33 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Cykl aha! Neu jest przeznaczony dla uczniów gimnazjów rozpoczynających w wymiarze 3 godzin tygodniowo i przygotowuje do egzaminu gimnazjalnego na poziomie rozszerzonym zgodnie z Informatorem o egzaminie gimnazjalnym od roku szkolnego 2011/2012. Zalety podręcznika to przede wszystkim: jeden podręcznik na jeden rok nauki; gramatyka przedstawiona i wyjaśniona w przystępny sposób; łatwa nauka słownictwa dzięki środkom językowym podanych przy zadaniach, słowniczkom obrazkowym; równomierny nacisk na rozwijanie wszystkich sprawności językowych; zawiera optymalną ilość materiału do realizacji na 3 godzinach tygodniowo; ciekawa tematyka, dostosowana do zainteresowań i stylu życia młodzieży gimnazjalnej; łagodny przyrost materiału lekcyjnego; odsyłacze do ciekawych źródeł (w tym stron WWW); ciekawostki realio- i kulturo-poznawcze.
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2015
Liczba stron 135

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.