...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Język angielski w firmie

39,69 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788361800231
ISBN/ISSN: 978-83-61800-23-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.38 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Publikacja niniejsza skierowana jest przede wszystkim do osób, które, pracując w swoich firmach, mają na co dzień do czynienia z językiem angielskim. Książka składa się z trzech części; pierwsza to słownik, który zawiera około 11000 haseł niezbędnych w posługiwaniu się językiem angielskim w firmie; w tym blisko 3000 zwrotów i elementów rozmówek. Zwroty i rozmówki występują pod hasłem-wyrazem dominującym w danym zdaniu. Ta część słownika może również znakomicie służyć jako podręcznik do nauki ważnych słów, zwrotów i zdań niezbędnych w posługiwaniu się szeroko rozumianym biznesowym językiem angielskim, dlatego do wszystkich rozmówek oraz haseł głównych jest dołączona ich wymowa. Druga część książki to wzory i przykłady listów i pism w języku angielskim. W trzeciej części opracowania znajdują się wzory umów prawnych i handlowych. Do wszystkich wzorów i przykładów zarówno listów jak i umów dołączone są ich polskie tłumaczenia. Na końcu publikacji znajduje się Słownik terminów marketingu i reklamy, który zawiera specjalistyczne hasła i zwroty używane w tej branży.
Wydawnictwo LEVEL TRADING
Rok wydania 2013
Liczba stron 592

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.