...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauczanie zintegrowaneNauczanie zintegrowane klasa 1Język angielskiJęzyk angielski Happy House New 1 podręcznik Edukacja wczesnoszkolna
3-częściowy kurs dla dzieci rozpoczynających naukę w szkole w wieku 6 lub 7 lat.
Każdy poziom to materiał na 60 lekcji lub więcej.
Przyjazna tematyka, uroczy bohaterowie i dowcipne historyjki sprawiają, że kurs zapewnia dzieciom poczucie bezpieczeństwa, świetną zabawę i skuteczną naukę. Polskie wydanie zostało opracowane zgodnie z wymogami nowej podstawy programowej.
Dostosowuje treści nauczania programu klasy pierwszej do możliwości dzieci 6-letnich.
New Happy House to kurs, z którym pracuje się z przyjemnością:
Wciągające historyjki obrazkowe – dzieci angażują się w przygody bohaterów książki, chętnie słuchają nagrań i powtarzają usłyszane w nich zwroty. Dzięki temu łatwo im zapamiętać słownictwo. Dodatkowym atutem kursu są maski teatralne, przy pomocy których dzieci mogą wcielić się w role bohaterów i zabawić w teatrzyk klasowy.
Interesująca integracja z innymi obszarami nauczania – lekcje zatytułowane Nauczanie zintegrowane stanowią łącznik między językiem angielskim a pozostałymi treściami nauczanymi w szkole. Ich wielką zaletą jest praktyczność i pożyteczność – dzieci często muszą się zastanowić nad zjawiskami naturalnymi i wykazać logicznym myśleniem. A przy tym wszystkim mają też dużo dobrej zabawy z językiem angielskim.
Książka nauczyciela zwraca uwagę nauczycielowi na dane obszary nauczania integrowane z językiem angielskim, co znacznie ułatwia pracę.
Piosenki, wierszyki, zagadki i ćwiczenia manualne – ułatwiają wszystkim dzieciom
aktywny udział w lekcji i zapewniają wszechstronny rozwój dziecka. „Słuchowcy”,
„wzrokowcy” i „ruchowcy” znajdą tu coś dla siebie, dzięki czemu lekcje będą przyjemnością dla wszystkich. Dla nauczyciela również!
Wydawnictwo
OXFORD
Rok wydania
2009
Liczba stron
72
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.