...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaKsiążka dziecięcaBajkiJakie to szczęście, że cię znalazłem

Jakie to szczęście, że cię znalazłem

39,80 zł
EAN: 9788374207584
ISBN/ISSN: 978-83-7420-758-4
Produkt niedostępny
Waga:0.53 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Jak znaleźć szczęście? Oho, do tego potrzebny jest nie byle jaki nos!
Urocza opowieść o całej górze marchewek, jednej jodle i najważniejszym uczuciu na świecie.
Historia zwykłego królika, który wygląda jak królik, ma długie uszy, długie łapy i całymi godzinami skacze po polach i lasach. Jednak wszystko co ważne (na przykład swoje ulubione marchewki) odkrywa za pomocą węchu. Któregoś dnia jego nos doprowadza go do całkiem nowego zapachu. To śliczna króliczka, która również przepada za słodkimi marchewkami. Wkrótce oboje zakochują się w sobie, a królik przekonuje się, że dobrze jest słuchać własnego nosa.
Guido van Genechten w 1988 roku otrzymał międzynarodową Nagrodę Miasta Hasselt jako najlepszy ilustrator za swoją autorską książkę ""Rikki"". Ta nagroda zapoczątkowała jego światową karierę, a Guido stworzył wiele bestsellerowych książek. Został wyróżniony licznymi nagrodami, między innymi w roku 2007 Nagrodą Reader’s Digest dla najlepszego ilustratora książek dla dzieci (za książkę ""Nie chcę być duży"").
Wydawnictwo ADAMADA
Rok wydania 2016
Liczba stron 32

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.