...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaJak żyć z ADHD? Nadpobudliwość psychoruchowa w świetle najnowszych badań

Jak żyć z ADHD? Nadpobudliwość psychoruchowa w świetle najnowszych badań

34,65 zł
EAN: 9788372782373
ISBN/ISSN: 978-83-7278-237-3
Produkt niedostępny
Waga:0.50 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Kontynuacja poprzedniej książki tych samych autorów, W świecie ADHD, którą uznano za pozycję klasyczną w swoim gatunku. Obaj uczeni, powołując się na najnowsze badania, słusznie zauważają, że nazwa ``zespół nadpobudliwości psychoruchowej`` nie najlepiej opisuje zadziwiającą umysłowość ludzi z ADHD. Przecież dysponują oni wieloma uzdolnieniami, są często bardzo inteligentni, oryginalni i pełni energii, tyle że nie zawsze potrafią nad nią zapanować. Książka Jak żyć z ADHD jest dopasowana do ich stylu poznawczego i możliwości koncentracji, dlatego powinna stanowić doskonałą lekturę dla nich samych i osób z nimi związanych. Najważniejsze poruszone w książce tematy dotyczą między innymi rodzinnego występowania ADHD, nowych procedur i badań diagnostycznych, związków ADHD z innymi chorobami, nowych leków i ich działania, innych form terapii związanych z dietą i ćwiczeniami fizycznymi, możliwości wykorzystania w leczeniu ADHD programu 12 Kroków Anonimowych Alkoholików.
Wydawnictwo MEDIA RODZINA

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.