...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Jak zwiększyć skuteczność szkolnej edukacji cz.2

48,30 zł
EAN: 9788380851047
ISBN/ISSN: 978-83-8085-104-7
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (5 szt.)
Waga:0.36 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Skuteczność jest jedną z ważniejszych cech wszystkich naszych celowych działań. Nauczyciele i dyrektorzy szkół są żywo zainteresowani zabieganiem o wysokie efekty pracy szkoły. Drogą do tego celu jest przede wszystkim zmotywowanie uczniów do zdobywania wiedzy, do pracy i wysiłku. Wszystkie prezentowane zagadnienia dotyczą edukacyjnych innowacji, które zwykle łamią normy, schematy i stereotypy oraz zmierzają do uzyskania wyższych efektów uczenia się uczniów. Wymaga to precyzyjnego formułowania celów oraz zapału i chęci do wysiłku, prawdziwego zaangażowania i entuzjazmu.
Jak w pierwszej części, pomocne będą:
- zadania do samodzielnej pracy,
- wykaz literatury, pozwalającej pogłębić omawiane zagadnienia oraz
- 6 kolejnych szkoleń – o twórczości i kreatywności, wymaganiach i konsekwencji, znaczeniu rozumienia, motywowaniu, życzliwości i lekcji odwróconej.
W pierwszej części poradnika Jak zwiększyć skuteczność szkolnej edukacji. Poradnik dla nauczycieli i edukatorów. Część 1 przedstawiono tematy od A do L, a w drugiej części znajdują się tematy od Ł do Ż.
Wydawnictwo DIFIN
Rok wydania 2016
Liczba stron 224

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.