...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Jak zostać tancerzem

61,95 zł
EAN: 9788321347974
ISBN/ISSN: 978-83-213-4797-4
Produkt niedostępny
Waga:0.75 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Niniejsza książka jest wyczerpującym wprowadzeniem w świat tańca. Jeśli pasjonujesz się tą sztuką, ale nie wiesz, od czego zacząć, dzięki niej przekształcisz swoje marzenie w obiecującą karierę sceniczną. Nie ma znaczenia, jaki styl tańca wybrałeś – modern, jazz, balet czy street dance – Jak zostać tancerzem odpowie na wszystkie twoje pytania. Dowiesz się, jakie warunki musisz spełniać, by zacząć świetnie tańczyć, poznasz tajniki treningu i podstawy technik tańca. Znajdziesz porady, w jaki sposób rozwijać swój niepowtarzalny styl ekspresji, a także ważne informacje, jak zachować kondycję i dbać o własne ciało. Aby przetrwać w starciu z konkurencją, musisz mieć zarówno pasję i wolę walki, jak i silne nogi oraz... zmysł do interesów. Taniec jest nie tylko piękną sztuką, ale i biznesem, dlatego zapoznasz się również z technikami marketingu, które pozwolą ci wypromować swój talent i zdobyć upragnione role, a jednocześnie zwiększyć dochody i utrzymać karierę przez długie lata. W tym podręczniku tancerza znajdziesz setki wskazówek, porad i zakulisowych sekretów, dzięki którym poznasz piękno tańca i podbijesz serca publiczności.
Wydawnictwo ARKADY
Rok wydania 2013
Liczba stron 256

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.