...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPozostałeJak zbudować wehikuł czasu. Nauka a podróże w przeszłość i w przyszłość

Jak zbudować wehikuł czasu. Nauka a podróże w przeszłość i w przyszłość

41,90 zł
Producent: Brian Clegg
EAN: 9788378397458
ISBN/ISSN: 978-83-7839-745-8
Produkt niedostępny
Waga:0.30 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Przejrzyste kompendium, opisujące zmagania współczesnej fizyki z koncepcją podróży w czasie, począwszy od mechaniki kwantowej aż po kosmologię. Wszyscy podróżujemy w czasie. Nieustannie suniemy w przyszłość, która zmienia się w teraźniejszość, a następnie w przeszłość. Czy możliwa jest podróż w przeciwnym kierunku? Czy można podróżować w przyszłość w innym tempie niż dobrze nam znane, wynoszące sześćdziesiąt minut na godzinę? Mimo że jedne z najbardziej fascynujących pytań w historii nauki pozostają wciąż bez odpowiedzi, wiemy, że żadne prawo fizyki nie zabrania podróżowania w czasie. Pomocy udzieliły autorowi takie sławy, jak autor wielu popularnonaukowych bestsellerów prof. Michio Kaku, profesor prof. Günter Nimtz (w serii „Na ścieżkach nauki” ukazała się jego książka „Przestrzeń czasu zerowego” o tunelowaniu kwantowym), słynny matematyk prof. Ian Stewart (autor m.in. takich książek, jak „Matematyka życia”, „17 równań, które zmieniły świat”) czy Marcus Chown („Po prostu Wszechświat”).
Wydawnictwo PRÓSZYŃSKI I S-KA
Liczba stron 268
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.