...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesJak założyć i rozwinąć własną firmę?
Twój biznes krok po kroku!
Największą zaletą książki „Jak założyć i rozwinąć własną firmę?” jest to, że pokazuje, z czym w polskich warunkach musi się zmierzyć młody przedsiębiorca. Autorka nie przedstawia nierealnych planów ani nie opowiada bajek o tym, że każdemu się udaje. Dostarcza natomiast rzetelnej wiedzy, której opanowanie zwiększa szansę na udany biznes.
Artur Kiełbasiński, "Gazeta Wyborcza"
Ważną, pozytywną cechą książki jest to, że autorka posługuje się przykładami z polskiego rynku. Pokazuje, jak powstawały polskie firmy, jaka była geneza ich działania, motywacje ich twórców.
dr Paweł Dąbrowski, specjalista ds. szkoleń, przedsiębiorca, publicysta
Napisany przystępnym językiem poradnik krok po kroku przeprowadzi cię przez proces zakładania i rozwijania własnego biznesu. Gromadzi wiedzę teoretyczną i praktyczną z obszarów takich jak finanse, prawo czy marketing. Zawiera cenne wskazówki opracowane na podstawie doświadczenia przedsiębiorców oraz porad ekspertów, a także przykłady z życia wzięte – historie dużych i małych polskich firm, których właściciele osiągnęli sukces. Dołącz do ich grona!
Przeprowadź analizę rynku i stwórz skuteczny biznesplan.
Wybierz korzystną dla własnego biznesu formę prawną.
Poruszaj się swobodnie w gąszczu zawiłości podatkowych.
Poznaj aktualny stan prawny przepisów oraz zdobądź wiedzę o najważniejszych prawach i obowiązkach pracodawców oraz pracowników.
Wykorzystaj wskazówki, skąd uzyskać dofinansowanie na prowadzenie własnego biznesu.
Dowiedz się, jak w razie potrzeby zawiesić lub zlikwidować działalność.
Poznaj metody efektywnej promocji swojej firmy.
O autorce:
Katarzyna Zachariasz – dziennikarka ekonomiczna „Gazety Wyborczej” i Wyborczej.biz. Pisze m.in. o przedsiębiorczości, biznesie i funduszach unijnych.
Wydawnictwo
EDGARD
Rok wydania
2013
Liczba stron
248
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.