...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliInneJak uczyć, żeby nauczyć. Vademecum nauczyciela
„Jak uczyć, żeby nauczyć” pokazuje, w jaki sposób można wykorzystać współczesną wiedzę o funkcjonowaniu pamięci do podniesienia efektywności nauczania. Autorzy, w niezwykle przystępny sposób i odwołując się do licznych przykładów, prezentują 13 zasad skutecznego nauczania, sformułowanych na podstawie rezultatów badań nad pamięcią. Nie jest to jednak kolejny podręcznik akademicki o nauczaniu, lecz praktyczny poradnik z gotowymi do zastosowania wskazówkami i propozycjami konkretnym metod, zwiększających skuteczność nauczania. Książka łączy rzetelną wiedzę psychologiczną z praktyką szkolną.
Wydawnictwo
WSIP
Rok wydania
2008
Liczba stron
136
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.