...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliInneJak sobie radzić na rynku? Marketing edukacyjny
Wydanie 2009
stron 72
Autor poradnika pokazuje, jakie działania podjąć, by dobrze ``sprzedać`` szkołę, jak zdiagnozować jej potrzeby i możliwości. Wskazuje również, jak poprzez wykorzystanie technik public relations wypromować jej pozytywny wizerunekoraz ofertę edukacyjną. Scenariusze szkoleń pomogą w zaangażowaniu nauczycieli, rodziców i samych uczniów w skuteczną promocję szkoły.
stron 72
Autor poradnika pokazuje, jakie działania podjąć, by dobrze ``sprzedać`` szkołę, jak zdiagnozować jej potrzeby i możliwości. Wskazuje również, jak poprzez wykorzystanie technik public relations wypromować jej pozytywny wizerunekoraz ofertę edukacyjną. Scenariusze szkoleń pomogą w zaangażowaniu nauczycieli, rodziców i samych uczniów w skuteczną promocję szkoły.
Wydawnictwo
WSIP
Rok wydania
2009
Liczba stron
72
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.