...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliSzkoła podstawowaPublikacje dla nauczycieli 1-3Jak postępować z agresywnym uczniem.
Od autorki:
`Lubię czytać książki, w których jest wiele przykładów, anegdot i historyjek z życia wziętych. Moją własną książkę stworzyłam według tej samej receptury. Twarda wiedza psychologiczna, którą zamieściłam, to tzw. ABC podejścia poznawczo-behawioralnego. Wybrałam to podejście, gdyż w jasny sposób przekazuje prawdy, które dotyczą naszego zachowania (czyli tego, co jest behawioralne) oraz sposobu myślenia (tego, co poznawcze).
(...)Starałam się ze wszystkich sił opisać jak najwięcej skutecznych sposobów postępowania, byśmy radzili sobie z czarnymi myślami i zniechęceniem, gdy już nas dopadnie, by udawało się nam aktywnie słuchać i precyzyjnie instruować, byśmy nagradzali i uczyli dzieci tego, co pożyteczne. Mam nadzieję, że książka ta okaże się przyjazna i pomocna, "by przetrwać" w tym trudnym zawodzie i to mając wiele satysfakcji."
`Lubię czytać książki, w których jest wiele przykładów, anegdot i historyjek z życia wziętych. Moją własną książkę stworzyłam według tej samej receptury. Twarda wiedza psychologiczna, którą zamieściłam, to tzw. ABC podejścia poznawczo-behawioralnego. Wybrałam to podejście, gdyż w jasny sposób przekazuje prawdy, które dotyczą naszego zachowania (czyli tego, co jest behawioralne) oraz sposobu myślenia (tego, co poznawcze).
(...)Starałam się ze wszystkich sił opisać jak najwięcej skutecznych sposobów postępowania, byśmy radzili sobie z czarnymi myślami i zniechęceniem, gdy już nas dopadnie, by udawało się nam aktywnie słuchać i precyzyjnie instruować, byśmy nagradzali i uczyli dzieci tego, co pożyteczne. Mam nadzieję, że książka ta okaże się przyjazna i pomocna, "by przetrwać" w tym trudnym zawodzie i to mając wiele satysfakcji."
Wydawnictwo
FRASZKA EDUKACYJNA
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.