...jest pusty
Wydanie I 2006
Format B5
Objetość 208 stron
Oprawa miękka, klejona, folia matowa
Dyskursy o młodzieży, polityce i polityce młodzieży
Tytuł książki jest cytatem. Takiej metafory użył w swoim opisie polityki młodzieży jeden z młodych polityków. Ideały młodych ludzi rozsypują się bowiem w konfrontacji z polityczną rzeczywistością „jak porcelana rzucona o beton”. Metafora ta trafnie obrazuje także rozproszenie znaczeń oraz wielodyskursywność świata młodzieży i jej związków z polityką.
Szczególnie dużo miejsca w książce poświęcono dyskursom młodych polityków – działaczy młodzieżowych organizacji afiliowanych przy partiach. Praca jest owocem szczególnego zainteresowania Autorki młodymi ludźmi działającymi w wybranych młodzieżówkach partyjnych województwa kujawsko-pomorskiego, a mianowicie w Młodym Centrum (MC), Ogólnopolskiej Młodzieżowej Organizacji Samoobrony RP (OMOS), Stowarzyszeniu Młodej Lewicy Demokratycznej (SMLD) oraz Stowarzyszeniu „Młodzi Demokraci” (SMD).
Format B5
Objetość 208 stron
Oprawa miękka, klejona, folia matowa
Dyskursy o młodzieży, polityce i polityce młodzieży
Tytuł książki jest cytatem. Takiej metafory użył w swoim opisie polityki młodzieży jeden z młodych polityków. Ideały młodych ludzi rozsypują się bowiem w konfrontacji z polityczną rzeczywistością „jak porcelana rzucona o beton”. Metafora ta trafnie obrazuje także rozproszenie znaczeń oraz wielodyskursywność świata młodzieży i jej związków z polityką.
Szczególnie dużo miejsca w książce poświęcono dyskursom młodych polityków – działaczy młodzieżowych organizacji afiliowanych przy partiach. Praca jest owocem szczególnego zainteresowania Autorki młodymi ludźmi działającymi w wybranych młodzieżówkach partyjnych województwa kujawsko-pomorskiego, a mianowicie w Młodym Centrum (MC), Ogólnopolskiej Młodzieżowej Organizacji Samoobrony RP (OMOS), Stowarzyszeniu Młodej Lewicy Demokratycznej (SMLD) oraz Stowarzyszeniu „Młodzi Demokraci” (SMD).
Wydawnictwo
IMPULS
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.