...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaJak pies z kotem, czyli o radości i złości w miłości

Jak pies z kotem, czyli o radości i złości w miłości

34,55 zł
EAN: 9788364776649
ISBN/ISSN: 978-83-64776-64-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (23 szt.)
Waga:0.34 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wyjątkowy tandem damsko-męski. Katarzyna Miller, znana i lubiana psycholożka oraz Miłosz Brzeziński, niekonwencjonalny psycholog rozmawiają o relacjach między współczesnymi kobietami a mężczyznami. Każde postrzega je na swój sposób. Z humorem, często kontrowersyjnie rozprawiają się z mitem, że kobiety i mężczyźni zawsze żyją ze sobą jak przysłowiowy pies z kotem. Autorzy analizują wyzwania we współczesnych związkach, w których obowiązują zupełnie inne zasady niż te utarte przez wieki. Zastanawiają się także, jak mimo różnic, zbudować udany i trwały związek. Książka porusza wiele problemów obecnych w codziennym życiu: agresję, seksualność, uświadamianie dzieci, emancypację. Jedną z konkluzji jest to, że w dzisiejszych, trudnych czasach granice między rolami społecznymi mężczyzn i kobiet się zacierają. Rozmowa obydwojga specjalistów zajmujących się relacjami czasem prowokuje, czasem zastanawia, ale na pewno - bawi.
Wydawnictwo ZWIERCIADŁO
Wydawnictwo ZWIERCIADŁO
Rok wydania 2015
Rok wydania 2015
Liczba stron 250
Liczba stron 250

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.