...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaDzienniki,pamiętniki,wspomnieniaJak być niezniszczalną. O uzależnieniu, depresji, przemocy

Jak być niezniszczalną. O uzależnieniu, depresji, przemocy

41,90 zł
EAN: 9788377786468
ISBN/ISSN: 978-83-7778-646-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.41 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Ilona Felicjańska, modelka, II wicemiss Polonia z 1993 roku. W latach 1994-98 była asystentką Mariusza Szczygła w najbardziej znanym polskim talk-show „Na każdy temat”. Autorka thrillera erotycznego Wszystkie odcienie czerni oraz współautorka wywiadu-rzeki Ilona Felicjańska. Cała prawda o… Ilona Felicjańska to pierwsza znana Polka, która o uzależnieniu mówi z podniesioną głową. Bezkompromisowa i szczera do granic ekshibicjonizmu, szczególnie wobec siebie. Jej najnowsza książka Jak być niezniszczalną. O uzaleznieniu, depresji, przemocy pokazuje mechanizmy uzależnienia i zgubną łatwość z jaką wpadamy w nałóg, a zarazem odczarowuje wizerunek alkoholika-menela i burzy spokój ducha tych, którzy łudzą się, że problem jeszcze ich nie dotyczy. Przede wszystkim jednak Ilona Felicjańska niesie nadzieję osobom borykającym się z alkoholizmem, własnym lub bliskich, bo pokazuje na swoim przykładzie, że można być alkoholikiem niepijącym i szczęśliwym.
Wydawnictwo BURDA
Rok wydania 2014
Liczba stron 250

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.