...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPozostałeInterakcje leków w praktyce klinicznej

Interakcje leków w praktyce klinicznej

66,15 zł
EAN: 9788320045772
ISBN/ISSN: 978-83-200-4577-2
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Nowe, zmienione wydanie unikalnej na polskim rynku książki przedstawiającej najczęściej występujące interakcje leków stosowanych w leczeniu chorób układu sercowo-naczyniowego, oddechowego, przewodu pokarmowego, układu moczowo-płciowego, hiperlipidemii, cukrzycy, leków przeciwpłytkowych i przeciwkrzepliwych. przeciwhistaminowych, neurologicznych, przeciwnowotworowych, przeciwbólowych i przeciwzapalnych, przeciwbakteryjnych i najczęściej stosowanych leków ziołowych. W książce zostały opisane leki dostępne w Polsce i ich interakcje z innymi jednocześnie stosowanymi lekami. Autorzy zastosowali podział leków na grupy terapeutyczne, co ułatwia Czytelnikowi korzystanie z informacji. Stosowanie się do nich pozwoli uniknąć działań niepożądanych, spowodowanych nieodpowiednim połączeniem leków lub braku skuteczności zastosowanego leczenia. Drugie wydanie książki zostało uzupełnione informacjami o nowych lekach. Książka jest przede wszystkim adresowana do lekarzy podstawowej opieki medycznej.
Wydawnictwo PZWL
Liczba stron 254
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.