...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaHistoriaInformacja. Bit, wszechświat, rewolucja.

Informacja. Bit, wszechświat, rewolucja.

52,40 zł
Producent: James Gleick
EAN: 9788324022496
ISBN/ISSN: 978-83-240-2249-6
Produkt niedostępny
Waga:0.82 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2012r. Oprawa twarda. Strony 462. Format 17,5x24,5cm. Każda epoka ma swoją cechę szczególną. Żyjemy w wieku "informacji", tak jak nasi przodkowie żyli w wieku "pary", "żelaza" czy choćby "kamienia łupanego". Czym właściwie jest "informacja"? Na to pytanie odpowiada znany popularyzator nauki i autor bestsellerów James Gleick. Jego najnowsza książka to rewolucyjna lektura, która pozwala zupełnie inaczej spojrzeć na współczesny świat. "Informacja" to podróż przez wieki sięgająca najdawniejszych czasów, kiedy każda myśl odchodziła w zapomnienie równie szybko, jak się rodziła. Gleick prowadzi czytelnika od pierwszych systemów komunikacyjnych, takich jak tam-tamy, aż do współczesności, kiedy wszyscy bezwiednie staliśmy się ekspertami od wszystkiego, a problemem nie jest brak informacji, ale jej nadmiar. Przybliża sylwetki częstokroć zapomnianych geniuszy i wizjonerów odpowiedzialnych za to, jak rozumiemy dzisiaj informację i jak się nią posługujemy. Każda informacja może zmienić Twój punkt widzenia. Ta Informacja odmieni całkowicie Twoje spojrzenie na świat.
Wydawnictwo ZNAK
Rok wydania 2012
Liczba stron 462

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.