...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaSłownikiPozostałeIlustrowany słownik frazeologiczny / broszurowa

Ilustrowany słownik frazeologiczny / broszurowa

13,63 zł
Producent: Lucyna Szary
EAN: 9788375173642
ISBN/ISSN: 978-83-7517-364-2
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (9 szt.)
Waga:0.42 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 208. Format 16,5x23,5cm. Związki frazeologiczne to najciekawsze, najbardziej fascynujące i zaskakujące połączenia słów w naszym języku. Nie rządzą się żadnymi prawami i regułami, czasem śmieszne, czasami nielogiczne, niosą ze sobą różne znaczenia. Znajomość ich oraz wiedza o poprawnym zastosowaniu sprawia uczniom wiele kłopotów. Zaradzić temu może Ilustrowany słownik frazeologiczny, który powstał z myślą o uczniach szkoły podstawowej i każdym, kto lubi dowiadywać się nowych rzeczy, dobrze się przy tym bawiąc. Obszerny zbiór związków frazeologicznych zawiera wszystkie najpopularniejsze związki, ale również te mało znane, ale szalenie ciekawe. Wytłumaczone zostały w prosty i przystępny sposób, do tego każde hasło zawiera krótką opowiastkę, ilustrującą, wyjaśniającą dany frazeologizm. To humorystyczne, zabawne historyjki z życia uczniów, od których nie można się oderwać. Dzięki temu słownik czyta się jak najlepszą książkę.
Wydawnictwo GREG
Rok wydania 2012
Liczba stron 208

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.