...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaJęzyki obceAngielskiIlustrowany słownik angielsko-polski, polsko-angielski /oprawa twarda/

Ilustrowany słownik angielsko-polski, polsko-angielski /oprawa twarda/

19,85 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788375173000
ISBN/ISSN: 978-83-7517-300-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (28 szt.)
Waga:0.62 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2011r. Oprawa twarda. Strony 192. Format 17,0x24,0cm. Ilustrowany słownik angielsko-polski jest przeznaczony dla dzieci rozpoczynających naukę. Wstęp gramatyczny został napisany z myślą o najmłodszych - w przystępny i zrozumiały sposób. Liczne przykłady zostały zobrazowane wspaniałymi ilustracjami, przez co bardzo łatwo je zapamiętać. Cały słowniczek zawiera w części angielsko-polskiej około 3 000 haseł, a jako jedyny na rynku posiada cześć polsko-angielską. Wszystkie słówka mają podany uproszczony sposób wymowy, by każde dziecko wiedziało, jak dane słówko przeczytać. Dodatkowym atutem są pięknie ilustrowane plansze tematyczne - kolory, rodzina, ubrania, części ciała. Wspaniałe, zabawne ilustracje, znajdujące się na każdej stronie książki, zachęcą do nauki języka nawet najbardziej opornego malucha, atrakcyjna graficznie i niezwykle trwała twarda oprawa sprawi, że słownik będzie służył dzieciom przez lata!
Wydawnictwo GREG
Rok wydania 2015
Liczba stron 192

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.