...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiTechnikumHotelarstwo. Organizacja i technika pracy. Podręcznik

Hotelarstwo. Organizacja i technika pracy. Podręcznik

29,40 zł
EAN: 9788372518378
ISBN/ISSN: 978-83-7251-837-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.44 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów techników i szkół policealnych o profilu technik hotelarstwa. Zawiera bogaty materiał ilustracyjny, liczne przykłady dotyczące współczesnego rynku hotelarskiego i zadania do wykonania o różnym stopniu trudności, dostosowanym do indywidualnych potrzeb ucznia. Zamieszczone ćwiczenia służą kształtowaniu określonych umiejętności, postaw i zachowań oraz pozwalają na praktyczne przyswajanie wiedzy i sprawdzanie na bieżąco efektów nauczania. Na szczególną uwagę zasługuje rozdział dotyczący nawiązywania i utrzymywania kontaktów międzyludzkich, komunikacji i rozwiązywania konfliktów (są to bowiem zagadnienia pomijane w innych publikacjach, a bardzo istotne w pracy hotelarza). Podręcznik zawiera także wykaz literatury do samodzielnego poszerzania wiedzy. Podręcznik został napisany zgodnie ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa, może być stosowany również przy modułowym programie nauczania.
Wydawnictwo DIFIN
Rok wydania 2008
Liczba stron 128

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.