...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Homo Oeconomicus. Aforyzmy, maksymy, sentencje.

31,40 zł
EAN: 9788375511956
ISBN/ISSN: 978-83-7551-195-6
Produkt niedostępny
Waga:0.21 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 154. Format 13,5x19,0cm. Zbiór aforyzmów, maksym i sentencji skupionych wokół tematu ekonomii, biznesu, finansów, władzy. Ironiczne, refleksyjne i dowcipne spojrzenie człowieka racjonalnego na współczesny świat i ludzką naturę. Michał Maciej Kostecki jest założycielem i dyrektorem Instytutu Ekonomiki Przedsiębiorstw na Uniwersytecie w Neuchâtel w Szwajcarii i konsultantem firm i organizacji międzynarodowych. Autor dwunastu książek i licznych artykułów naukowych w języku angielskim i francuskim. Urodził się we Wrocławiu, jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS (obecnie SGH) w Warszawie i doktorem Instytutu Spraw Międzynarodowych Uniwersytetu Genewskiego. Habilitację i tytuł profesora uzyskał na Uniwersytecie Montrealskim w Kanadzie. Uczestniczył w Rundzie Urugwajskiej poprzedzającej utworzenie Światowej Organizacji Handlu (WTO), był menedżerem w międzynarodowej firmie finansowej, profesorem ekonomii w Wyższej Szkole Handlowej (HEC) Uniwersytetu Montrealskiego i pracownikiem naukowym Harvard Business School. Prowadził wykłady, projekty i badania naukowe w ponad 65 krajach.
Wydawnictwo BIS
Rok wydania 2011
Liczba stron 154

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.