...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaFantastykaHobbit. Niezwykła podróż. Kronika 2: Sztuka tworzenia postaci
Drugi luksusowy album stworzony przez nagradzany Oscarami zespół Weta opracowujący cyfrowe projekty koncepcyjne dla filmu Hobbit. Niezwykła podróż
Hobbit. Niezwykła podróż. Kronika 2: Sztuka tworzenia postaci odsłania proces tworzenia artystycznej wizji postaci: bohaterów i nikczemników, i wszelkich istot zaludniających Śródziemie w pierwszej części filmowej trylogii w reżyserii Petera Jacksona. Bogato ilustrowany zdjęciami spoza planu filmowego, cyfrowymi szkicami koncepcyjnymi i ujęciami z filmu, ten olśniewający album przedstawia po kolei wszystkie gatunki, wszystkie postacie z tej ogromnej kolekcji różnorakich istot i tętniącej życiem galerii najrozmaitszych stworów odgrywanych przez aktorów i wykreowanych cyfrowo. Opowiada historie, jak każdy z bohaterów znalazł drogę na ekran.
Bezpośrednie wypowiedzi aktorów, charakteryzatorów, specjalistów od efektów specjalnych i cyfrowych, od dialektów, protez, animacji i reżyserii ruchu, treserów zwierząt i niezliczonych innych członków zespołu zdradzają tajemnice produkcji. Ujawniają, jak przebiegał proces tworzenia i jak kształtowane były poszczególne postacie.
Dodatkową atrakcją dołączoną wyłącznie do tego tomu jest rozkładana tabela porównawcza wzrostu postaci, w której zestawieni zostali wszyscy ważniejsi bohaterowie występujący w filmie.
Kronikę 2 - drugi z serii czterech ekskluzywnych albumów napisanych, zaprojektowanych i ilustrowanych przez nagradzany Oscarami zespół Weta - opracował projektant Weta Workshop Daniel Falconer. Dzięki bogactwu zachwycających ilustracji czytelnik staje twarzą w twarz z krasnoludami i z mieszkańcami Śródziemia. I oczywiście poznaje bliżej tytułowego hobbita: Bilba Bagginsa.
Wydawnictwo
AMBER
Wydawnictwo
AMBER
Rok wydania
2013
Rok wydania
2013
Liczba stron
288
Liczba stron
288
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.