...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaAlbumy,sztukaHistoria archeologii.50 najważniejszych odkryć.

Historia archeologii.50 najważniejszych odkryć.

93,45 zł
Producent: Justin Pollard
EAN: 9788311118843
ISBN/ISSN: 978-83-1111-884-3
Produkt niedostępny
Waga:1.24 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011 r. Oprawa twarda Format 22,5x28,2 cm Strony 256 W tej książce autor prześledził historię współczesnej archeologii od jej początków po dzień dzisiejszy, odwołując się do pięćdziesięciu ważnych odkryć. Niektóre z nich brzmią niczym opowieści o poszukiwaczach skarbów i zaginionych grobowcach pełnych cennych artefaktów, inne zaś mówią o cegłach, listach, fragmentach krzemienia i ceramiki, które dzięki opowiadanej przez nie historii okazały się rzadsze i cenniejsze niż sądzono. Oczywiście wybór stanowisk jest subiektywny; autor musiał wybrać z wielu tysięcy stanowisk archeologicznych na całym świecie, a wszystkie mogłyby słusznie rościć prawo do miejsca w historii rozwoju dziedziny. Lecz w przypadku miejsc takich jak Wyspa Wielkanocna czy Angkor Wat pamięć o nich przetrwała wśród miejscowej ludności, w takich wypadkach opowieść mówi o tym, jak zewnętrzny świat odkrył je na nowo i dzięki temu dowiedział się, że każda kultura i państwo na świecie mają swoją własną i cenną przeszłość.
Wydawnictwo BELLONA
Rok wydania 2011
Liczba stron 256

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.