...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikoweEgzaminyMaturaHistoriaHistoria 500 zadań maturalnych LO kl.1-3
Wydanie 2008
oprawa miękka
format 21 x 29 cm
stron 282
Publikacja przeznaczona dla uczniów przygotowujących się do egzaminu maturalnego. Stanowi ona zbiór 500 poleceń i pytań z zakresu historii politycznej, gospodarczej, społecznej i kultury podzielonych według epok historycznych: starożytności, średniowiecza, dziejów nowożytnych, XIX wieku i czasów najnowszych. Autorzy uwzględnili wszystkie rodzaje zadań stosowanych na maturze, przedstawiając zarówno zamknięte pytania testowe, jak i wymagające sformułowania własnych odpowiedzi, a także ćwiczenia sprawdzające umiejętność pracy z mapą i różnymi źródłami historycznymi. Do każdego zestawu zadań dołączono modele odpowiedzi i punktację za każde zadanie. Książka jest znakomitą pomocą nie tylko w sprawdzeniu wiedzy przed egzaminem dojrzałości, lecz także w opracowaniu strategii przy rozwiązaniu testu maturalnego.
oprawa miękka
format 21 x 29 cm
stron 282
Publikacja przeznaczona dla uczniów przygotowujących się do egzaminu maturalnego. Stanowi ona zbiór 500 poleceń i pytań z zakresu historii politycznej, gospodarczej, społecznej i kultury podzielonych według epok historycznych: starożytności, średniowiecza, dziejów nowożytnych, XIX wieku i czasów najnowszych. Autorzy uwzględnili wszystkie rodzaje zadań stosowanych na maturze, przedstawiając zarówno zamknięte pytania testowe, jak i wymagające sformułowania własnych odpowiedzi, a także ćwiczenia sprawdzające umiejętność pracy z mapą i różnymi źródłami historycznymi. Do każdego zestawu zadań dołączono modele odpowiedzi i punktację za każde zadanie. Książka jest znakomitą pomocą nie tylko w sprawdzeniu wiedzy przed egzaminem dojrzałości, lecz także w opracowaniu strategii przy rozwiązaniu testu maturalnego.
Wydawnictwo
STENTOR
Rok wydania
2008
Liczba stron
282
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.