...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Henning Berg. Z Manchesteru do Warszawy

31,40 zł
EAN: 9788377733585
ISBN/ISSN: 978-83-7773-358-5
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (9 szt.)
Waga:0.45 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Henning Berg, którego znacie z ławki trenerskiej Legii Warszawa, nie zawsze był człowiekiem o kamiennej twarzy, tak wyważonym i spokojnym. Biografia Berga opowiada o futbolu lat 90., rozgrywkach ligowych i międzynarodowych, ciężkiej pracy, rywalizacji, przyjaźni i miłości, konfliktach, bójkach, pijackich wyskokach, zdradach, rozwodach, pieniądzach, nieczystych zagraniach podczas transferów, triumfach i porażkach. I o człowieku, który walczy do końca. Chcąc stworzyć wyrazisty portret Berga, norweski dziennikarz Joachim Førsund, towarzyszy mu w ostatnich miesiącach piłkarskiej kariery w Wielkiej Brytanii. Berg opowiada o sobie sam, mówią o nim rodzina, znajomi i przyjaciele z czasów Manchesteru czy Blackburn, a także legendy futbolu: sir Alex Ferguson i Kenny Dalglish, Roy Keane i Ryan Giggs, Egil Olsen i Nils Johan Semb. Biografię uzupełniają wstęp autorstwa dziennikarza „Przeglądu Sportowego” Jakuba Radomskiego oraz wywiad dziennikarza portalu Legia.Net Marcina Szymczyka z prezesem i współwłaścicielem Legii Bogusławem Leśnodorskim, które pokazują nowe oblicze Berga jako trenera.
Wydawnictwo RM
Rok wydania 2015
Liczba stron 298

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.