...jest pusty
Wydanie 2008
stron 128
oprawa miękka
format 14,5 x 20,5 cm
Agresywni i bezwzględni - w taki sposób opisywane są dzieci i młodzież naszych czasów. Jak można temu zaradzić? Często jedyną metodą jest karanie; jednak o wiele więcej sukcesów osiągniemy dzięki świadomej pracy nad złością i napastliwością. Przeciwstawne zdania i interesy to nieodłączna część naszego życia. Dlatego warunkiem właściwej komunikacji interpersonalnej jest umiejętność ``dobrej kłótni``, która pozwala odreagować emocje, nie upokarza i prowadzi do twórczych rozwiązań. Ponad 150 zabaw i ćwiczeń interakcyjnych, zawartych w tej książce, stanowi łatwą do zastosowania metodę zapoczątkowania procesów konstruktywnego przezwyciężania złości i agresji. Dzięki nim dzieci i młodzież mogą nauczyć się akceptować i wyrażać swoje uczucia, lepiej rozumieć siebie i innych oraz przy poszanowaniu wzajemnych racji dochodzić do satysfakcjonujących kompromisów.
stron 128
oprawa miękka
format 14,5 x 20,5 cm
Agresywni i bezwzględni - w taki sposób opisywane są dzieci i młodzież naszych czasów. Jak można temu zaradzić? Często jedyną metodą jest karanie; jednak o wiele więcej sukcesów osiągniemy dzięki świadomej pracy nad złością i napastliwością. Przeciwstawne zdania i interesy to nieodłączna część naszego życia. Dlatego warunkiem właściwej komunikacji interpersonalnej jest umiejętność ``dobrej kłótni``, która pozwala odreagować emocje, nie upokarza i prowadzi do twórczych rozwiązań. Ponad 150 zabaw i ćwiczeń interakcyjnych, zawartych w tej książce, stanowi łatwą do zastosowania metodę zapoczątkowania procesów konstruktywnego przezwyciężania złości i agresji. Dzięki nim dzieci i młodzież mogą nauczyć się akceptować i wyrażać swoje uczucia, lepiej rozumieć siebie i innych oraz przy poszanowaniu wzajemnych racji dochodzić do satysfakcjonujących kompromisów.
Wydawnictwo
JEDNOŚĆ
Liczba stron
128
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.