...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Grobbing.

35,60 zł
EAN: 9788377223741
ISBN/ISSN: 978-83-7722-374-1
Produkt niedostępny
Waga:0.26 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 296. Format 12x19,5cm. „Grobbing” to bizarro fiction - specyficzny gatunek literacki, pełen czarnego jak smoła humoru i absurdu spod znaku Monty Pythona, wymieszanych z grozą i fantastyką. Z tej książki dowiesz się między innymi: • Jak wyglądałby świat opanowany przez zombie, które nie chcą jeść mięsa? • Co ma wspólnego gra w bilarda z apokalipsą i... • ...co ma wspólnego apokalipsa z nadwagą? • Jak wygląda życie bliźniaków syjamskich, których różni praktycznie wszystko? • Dlaczego Śmierć na zabój zakochała się w Świętym Mikołaju? A do tego wszystkiego opanujesz niezwykle trudną sztukę survivalu w WC -gdyby zdarzyło ci się kiedyś zaciąć drzwi, a co gorsza wybiłoby szambo. „Grobbing, czyli nieludzkie stosunki międzyludzkie” to trzecia książka Krzysztofa T. Dąbrowskiego, jednego z pionierów polskiego bizarro fiction. Jego opowiadania wydane zostały w dwóch antologiach grozy w USA i niemieckiej antologii fantastycznej. Poza USA i Niemcami publikował w takich krajach, jak: Anglia, Słowacja, Czechy, Węgry, Rosja, Ukraina, Izrael, Hiszpania, Argentyna, Brazylia i Meksyk.
Wydawnictwo NOVAE RES
Liczba stron 296
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.