...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPozostałeGrafologia. Co mówi Twój charakter pisma

Grafologia. Co mówi Twój charakter pisma

30,45 zł
Producent: ALBERT LANG
EAN: 9788372778611
ISBN/ISSN: 978-83-7277-861-1
Produkt niedostępny
Waga:0.17 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Czy pismo zdradza charakter człowieka? Jego osobowość? Ten, kto pozna sekrety grafologii – nauki zajmującej się badaniem związków i zależności między cechami graficznymi pisma a osobowością człowieka – z pewnością się z tym zgodzi. Grafologia nie kłamie... Przez pismo człowiek świadomie lub nieświadomie wyraża siebie. Dzięki analizie pisma aż w 95% można poznać czyjeś usposobienie, jego temperament, ambicje, zdolności, obszar uczuć i emocji, czy świat wartości i motywacji. Aby jednak poprawnie interpretować charakter pisma, należy poświęcić trochę czasu na poznanie podstawowych reguł oceny, które znajdziesz w tej ciekawej książce. Wnikliwa analiza wielkości i nachylenia pisma, stawianej kropki nad „i”, kształtu i odległości między literami oraz sposobu ich łączenia, pozwoli szybko i skutecznie poznać osobowość piszącego, jego zdolności i predyspozycje, czy też ocenić jego przydatność nie tylko zawodową, ale i w związku na całe życie. Grafologię polecamy wszystkim zainteresowanym oceną samego siebie i osób wokół nas.
Wydawnictwo ASTRUM
Liczba stron 152
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.