...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Gra Memo Bingo

28,81 zł
EAN: 5906598340410
ISBN/ISSN: 5906598340410
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Gra "Memo Bingo" to gra przygotowana z myślą o starszych przedszkolakach i o dzieciach zaczynających naukę języka angielskiego w szkole podstawowej. Jej zadaniem jest ćwiczenie pamięci wzrokowej i spostrzegawczości a przede wszystkim pomoc w opanowaniu pisowni wybranych, podstawowych wyrazów z języka angielskiego. Zawartość pudełka: - 4 plansze z 16 kolorowymi obrazkami, - 32 animowane kartoniki. Na kartonikach znajdują się dwa wyrazy - polski i angielski a także odpowiadający im obrazek. Elementy te widoczne są w zależności od ruchu kartonika. Instrukcja: Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy otrzymuje po jednej planszy. Kartoniki natomiast należy ułożyć na stole obrazkami do dołu i wymieszać. Gracze kolejno odwracają po jednym kartoniku i pokazują ten kartonik wszystkim biorącym udział w zabawie. Jeżeli obrazek na kartoniku i planszy jest taki sam, gracz kładzie kartonik na planszę. Jeżeli kartonik ma obrazek różny od tych na planszy, gracz odkłada kartonik z powrotem na swoje miejsce. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy ułoży w pionie, w poziomie lub ukośnie cztery wyrazy na swojej planszy. Gracz ma wówczas BINGO. Wiek: 4-10 lat Liczba osób: 1+
Wydawnictwo ZEBRA

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.