...jest pusty
Po nocnych zabawach grupa małp usnęła na polanie otoczonej gęstym lasem. Rano obudziło je gorące słońce, którego nie mogły znieść. Małpy, skacząc jedna przez drugą, chcą jak najszybciej uciec z polany, żeby odpocząć w cieniu. Każdy gracz kieruje grupą małp jednego koloru, ale na planszy wszystkie wyglądają tak samo. Kto najlepiej zapamięta, gdzie są jego małpy i pierwszy ucieknie z polany?
Zawartość:
- plansza - polana
- 23 żetony małp w różnych kolorach
- 10 żetonów siwych małp
- 10 żetonów bananów
- 1 żeton karmienia
- 6 żetonów Przywódcy Stada
- instrukcja
Wiek: 5+
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 25 min.
Zawartość:
- plansza - polana
- 23 żetony małp w różnych kolorach
- 10 żetonów siwych małp
- 10 żetonów bananów
- 1 żeton karmienia
- 6 żetonów Przywódcy Stada
- instrukcja
Wiek: 5+
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 25 min.
Wydawnictwo
TREFL
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.