...jest pusty
Wydanie 2009
stron 160
oprawa twarda
format 24 x 32 cm
Goya, o którym pisał Malraux w związku z ``Czarnymi malowidłami``, że otwiera rozdział sztuki nowoczesnej, jest bez wątpienia najbardziej pasjonującym z wielkich malarzy. Jego sztuka jest ściśle związana ze zmianami epoki Oświecenia i jej reperkusjami w wieku XIX. Najpierw portrecista dworski, wyśmienity malarz społeczeństwa hiszpańskiego, staje się zajadłym oskarżycielem obskurantyzmu, zbuntowanym świadkiem ``Okropności wojny``. Dokumentując historyczne przewroty, jednocześnie swoim dziełem zamyka wiek XVIII i otwiera drogę impresjonistom i sztuce nowoczesnej. Alfonso E. Perez Sanchez, dyrektor muzeum Prado podsumował w tej książce życie i twórczość Goi.
stron 160
oprawa twarda
format 24 x 32 cm
Goya, o którym pisał Malraux w związku z ``Czarnymi malowidłami``, że otwiera rozdział sztuki nowoczesnej, jest bez wątpienia najbardziej pasjonującym z wielkich malarzy. Jego sztuka jest ściśle związana ze zmianami epoki Oświecenia i jej reperkusjami w wieku XIX. Najpierw portrecista dworski, wyśmienity malarz społeczeństwa hiszpańskiego, staje się zajadłym oskarżycielem obskurantyzmu, zbuntowanym świadkiem ``Okropności wojny``. Dokumentując historyczne przewroty, jednocześnie swoim dziełem zamyka wiek XVIII i otwiera drogę impresjonistom i sztuce nowoczesnej. Alfonso E. Perez Sanchez, dyrektor muzeum Prado podsumował w tej książce życie i twórczość Goi.
Wydawnictwo
IMBIR
Rok wydania
2009
Liczba stron
160
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.